Liberaal Groen - event met Werner Schouten VVD-Kamerlid Mark Harbers

datum: 23 februari 2021 20:00

Dinsdag 23 februari 20.00-21.00: Liberaal Groen event met Werner Schouten, de 22 -jarige voorzitter van de Jonge Klimaatbeweging, en VVD-Kamerlid Mark Harbers. Opgeven via: aanmeldformulier

Meer informatie over het event op 23 februari:

Klimaat- en energiebeleid is een belangrijk thema bij de verkiezingen, ook voor de VVD. De stem van de jongeren krijgt ook steeds meer aandacht. Onder meer te danken aan de Jonge Klimaatbeweging, in 2020 No.1 in de jaarlijkse Trouw Duurzame Top 100 in 2020. De Jonge Klimaatbeweging heeft Mark Harbers uitgeroepen tot een serieuze ‘Klimaatkandidaat’.

Liberaal Groen organiseert een diepgaand gesprek tussen Mark Harbers en voorzitter Werner Schouten van de Jonge Klimaatbeweging. Hoe staat de VVD in het debat? Welke route ziet Mark Harbers voor Nederland om het Parijsakkoord op te volgen? Welke afwegingen horen daarbij, die maken dat de VVD andere keuzes maakt dan andere partijen? Wat zijn de zorgen van jongeren en op welke manier speelt de VVD hierop in? En wat zou de VVD meer kunnen doen om onze aardbol goed over te dragen aan toekomstige generaties?

location-map
Kan ik u misschien ergens mee helpen?