Dit is de VVD.

Wij zijn optimistisch over de toekomst van Nederland. We leven in een prachtig land met ongelofelijke mogelijkheden. Tegelijkertijd kijken we niet weg voor problemen. Maar in plaats van hard te schreeuwen, gaan we op zoek naar een oplossing. We doen er iets aan. Die oplossingen komen bij ons voort uit het liberalisme. Omdat wij ervan overtuigd zijn dat mensen vrijheid en gelijke kansen verdienen.

Mark Rutte quote

Zo werken wij er elke dag aan om Nederland nóg mooier maken. Want door dat optimisme, die doenersmentaliteit en die liberale overtuiging zijn wij de grootste politieke partij van Nederland. Jij kunt daar ook bij horen!

Dit is de VVD 1

Zo doen we het

• Vrijheid is niet mogelijk zonder veiligheid. Wij steunen onze politiemensen, militairen en inlichtingendiensten en we pakken terroristen en andere criminelen keihard aan.
  • Immigratie willen we onder controle houden. Van de vluchtelingen die we wel toelaten, verwachten we dat ze integreren.
  • De overheid moet zorgen voor omstandigheden die de kans groter maken dat mensen een baan vinden. Daarom willen wij lagere belastingen en minder regels voor ondernemers. Voor mensen die het echt nodig hebben, moet er altijd een fatsoenlijk vangnet zijn.

Lees hier al onze standpunten.

Dit is de VVD 4

We gaan graag met je in gesprek

Je bent van harte welkom om eens langs te komen in de Tweede Kamer! Maar je kunt ons ook altijd gewoon thuis op de bank aanspreken via sociale media of WhatsApp.

Wil je nog meer meedenken en je mening laten horen? Andere optimistische, liberale doeners leren kennen? Word dan lid! Probeer het een jaar voor €25. Lees er hier meer over.

Dit is de VVD 7
Heb je een vraag? App ons!