organisatie-image
VVD-festival

Wie neem jij mee?

Muziek. Debat. Klaas Dijkhoff. Een nagebouwde Tweede Kamer. Onze democratie. Theater. Een mystery speaker. Een goed feest. En natuurlijk: Mark Rutte! Stuk voor stuk ingrediënten voor het VVD-festival in Aalsmeer op zaterdag 15 juni. Entree is gratis en iedereen is welkom. Dus: met wie kom jij?

VVD-festival poster

Aanmelden VVD-leden

Leden kunnen zich aanmelden via MijnVVD. Heb jij je voor vrijdag 31 mei, 12.00 uur aangemeld? Dan ontvang je je toegangsbewijs en stempas in de week voor het festival thuis. Indien je je na 31 mei 12.00 uur maar voor 7 juni 12.00 uur hebt aangemeld, liggen je toegangsbewijs en stempas klaar bij de snelle balie. Vergeten aan te melden maar wil je toch komen? Dat kan! Houd wel rekening met mogelijke wachttijd bij de aanmeldbalie.

Aanmelden bezoekers

Ben jij geen lid van de VVD, maar wil je toch graag het festival bijwonen? Dat vinden wij alleen maar leuk! Je bent van harte welkom in Aalsmeer. Meld je hier direct aan. Houd er rekening mee dat je om legitimatie gevraagd kan worden.

Bekijk hieronder de aftermovie van het vorige VVD-festival!

Adres VVD-festival

Het festival vindt plaats in Studio’s Aalsmeer:
Van Cleeffkade 15, 1431 BA Aalsmeer

Programma VVD-festival

VVD-festival 2

Algemene Vergadering

Hieronder vind je de leeswijzer en de vergaderstukken voor de Algemene Vergadering:

Plattegrond

Bekijk hier de plattegrond.

Meedoen met de VVD?
Vragen? App ons!