Vacature
Leden- en fondsenwerver

Gaat jouw hart sneller kloppen van mensen motiveren? Om mee te doen met de grootste partij van Nederland? Dan zoeken wij jou!

De VVD is een club die strijdt voor iedereen in Nederland die mee wil doen. De leden van de VVD dragen hier hun steentje aan bij – door ons bijvoorbeeld financieel te steunen of door als vrijwilliger mee te doen. Hier hebben we nog meer mensen voor nodig! Des te meer leden, des te meer we kunnen doen. Zoals betere campagnes voeren. Meer talenten scouten. Verkiezingen winnen. Meer raadsleden krijgen. Onze ideeën uitvoeren om Nederland échter beter te maken. Als leden- en fondsenwerver activeer jij mensen om hieraan bij te dragen. Om lid te worden van onze club en ons te steunen. Onze club van en voor de doeners.

Wat heb je nodig? Je hebt een relevante HBO- of academische opleiding bijvoorbeeld op het gebied van marketing of bedrijfskunde. Jouw producties maak je om mensen te activeren. Kortom: je weet mensen te raken. Dit doe je binnen én samen met onze vereniging bijvoorbeeld door online en offline wervingsacties op te zetten en te coördineren. Je hebt een duidelijke, inspirerende en aanstekende visie, die je weet te koppelen aan een gedegen strategie en hands-on implementatie. Je vindt het tof om met vrijwilligers te werken.

Ook haal je met diverse stichtingen en foundations geld op voor de VVD. Dit doe je door een goed netwerk binnen de partij, waardoor je leden- en fondsenwerving ook lokaal een enorme impuls kunt geven. Creativiteit en pro-activiteit zijn hierbij een absolute must. Jij bent de aanzetter van al deze acties! Voor deze rol zoeken wij iemand die affiniteit heeft met het gedachtegoed van VVD en het werken in een vereniging met vrijwilligers.

Je doet dit dus niet alleen – je werkt samen met de collega’s op het algemeen secretariaat van de VVD én de leden en besturen binnen onze vereniging. Het algemeen secretariaat (partijbureau) is dé ondersteunende organisatie die werkt voor en met de leden van onze mooie club.

Het betreft een functie voor 36 uur, salarisschaal 11 afhankelijk van je ervaring. Je standplaats is Den Haag. De VVD heeft uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Wil je bij ons aan de slag? Stuur dan jouw motivatie en CV naar Ronald de Rooij (r.rooij@vvd.nl), adjunct-directeur van de VVD. Als je nog vragen hebt, mail die dan ook aan Ronald!

Heb je een vraag over deze vacature?