Nalaten aan de VVD

Als u het een prettig idee vindt om ook na uw leven een bijdrage te leveren aan uw partij en aan een vrij, veilig en welvarend Nederland voor volgende generaties, dan is dat mogelijk.

Waarom nalaten aan de VVD?

Bij de VVD gaat het om de waarden vrijheid, verantwoordelijkheid, verdraagzaamheid, sociale rechtvaardigheid en de gelijkwaardigheid van alle mensen. Waarden die wij willen blijven verdedigen. Ook voor toekomstige generaties. Daar is nu en in de toekomst geld voor nodig. Daarom is uw nalatenschap belangrijk voor de VVD.

Denkt u erover om de VVD in uw testament op te nemen? We zijn met iedere nalatenschap, groot of klein, bijzonder blij.

Hoe laat u na aan de VVD?

Laat u na aan de VVD, dan ontvangen wij een gift uit uw testament. U beslist zelf welk deel van de erfenis u aan de VVD nalaat.

• U kunt de VVD benoemen tot mede-erfgenaam, naast bijvoorbeeld familieleden, vrienden en andere instellingen of organisaties. VVD krijgt dan als mede-erfgenaam recht op een deel van uw nalatenschap. Dat heet een ’erfstelling’.
  • U kunt ook een bepaald geldbedrag of iets anders van waarde uit uw erfenis nalaten. Dat heet een ’legaat’.

Meer informatie en contact

Wilt u meer informatie over nalaten aan de VVD of persoonlijk contact? Laat het ons hieronder weten, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Of bel met Niels van Dam van het Algemeen Secretariaat van de VVD: 070 – 361 30 61

Heb je een vraag over nalaten aan de VVD?