profile-avatar

Wie is Tamara van Ark?

Geboortedatum: 11-8-1974
Woonplaats: Nieuwerkerk aan den IJssel
Sociale media: Twitter, LinkedIn en Instagram.
Expertises:
✅ Eerlijkheid.
✅ Zorgen voor een systeem dat werkt voor de mensen.
✅ Kijken naar wat wel kan in plaats van wat niet kan.

Tamara van Ark.

“Het systeem moet er zijn voor de mensen en niet andersom. De toets is of het werkt.”

“We leven in een vrij land. Maar die vrijheid is geen vanzelfsprekendheid. Dat zien we ook nu, in deze Coronatijd. Je kan gezond en fit zijn, maar een paar dagen later op de IC liggen. Je kan een bloeiend bedrijf hebben, maar dan ineens moet je je deuren sluiten. En misschien wel het moeilijkste van alles, je kan een geliefde verliezen zonder een laatste knuffel. Deze tijd werpt ons terug op onszelf. En tegelijkertijd zien we sterker dan ooit dat we elkaar nodig hebben. Er komt ook een eind aan de strijd tegen Corona. En dan staan we voor de keuze. Gaan we terug naar hoe het was of brengen we de geleerde lessen in praktijk? Ik kies voor het laatste. Ik wil dat we kijken naar wat mensen wel kunnen in plaats van naar wat ze niet kunnen. Ik wil dat we wetten hebben en systemen die er zijn voor mensen in plaats van andersom. En dat je weet dat je er niet alleen voor staat als je in de shit zit. Daarom wil ik een liberalisme dat werkt voor mensen. “

Bekijk hieronder het kandidatenfilmpje van Tamara van Ark voor de Tweede Kamerverkiezingen van 2021.

Volg Tamara

Bekijk onze andere Kamerleden.

Bekijk hier het verkiezingsprogramma.