Het gaat goed met Nederland. Maar dat betekent niet dat we nu achterover kunnen leunen. Jouw buurt wordt niet vanzelf veiliger en fijner om in te wonen. Daar moet je wat voor doen.

Dag in dag uit zetten heel veel VVD-ers zich daar voor in. Zij hopen op jouw steun. Hoe meer mensen meedoen, hoe meer we kunnen bereiken.

Dit is de VVD 1

Probeer ons introductielidmaatschap nu!

✅Vergroot je netwerk met meer dan 25.000 andere liberalen.
    ✅Praat en denk mee over onze koers tijdens talloze landelijke en lokale evenementen.
    ✅Volg speciale trainingen die jou verder helpen in de politiek.
    ✅Blijf op de hoogte via onze wekelijkse nieuwsbrieven en het VVD-magazine.
    😀Kortom: word zo actief als je zelf wilt!

Voor slechts €25 ben jij introlid t/m 30 juni 2020 (stopt automatisch).

Schrijf je in!

• Adres:

Waarom VVD-lid worden?

De betrokkenheid en steun van leden is van onschatbare waarde voor onze partij en ons land. Samen streven we naar een liberaler Nederland. Een Nederland waarin mensen hun eigen leven in vrijheid en in veiligheid kunnen inrichten. Een Nederland waarin we de vrijheid van anderen respecteren, omzien naar elkaar en de helpende hand uitsteken naar mensen die dat werkelijk nodig hebben. Een Nederland waar criminaliteit en fraude worden bestraft en hard werken en ondernemerschap beloond.

Voordelen VVD-lidmaatschap

Meepraten: Zowel lokaal als landelijk kun jij de koers bepalen, meepraten en je stem laten horen (stemrecht krijg je na 6 maanden). Sluit je gratis aan bij een thematisch netwerk om mee te praten over een specifiek onderwerp dat jou aan het hart gaat.
Ontmoeten: Vergroot je netwerk, ontmoet gelijkgestemden en de politici van nu en de toekomst, zowel landelijk als bij het lokale netwerk van de VVD in de plaats waar je woont.
Ontwikkelen: Door actief te worden in de partij en deel te nemen aan opleidingen.
Krijgen: Toegang tot lokale en landelijke VVD-evenementen, het VVD-magazine en wekelijks de VVD nieuwsbrief.

Voorwaarden VVD-introductielidmaatschap

Het introductielidmaatschap is bedoeld om kennis te maken met de VVD. Als je eerder lid bent geweest, kun je hier geen gebruik van maken. Het lidmaatschap stopt automatisch op 30 juni 2020. Je bepaalt zelf of je daarna lid wilt blijven.

Voorwaarden | Betaalmogelijkheden | Contributiebijsluiter

Word lid VVD politieke partij